KEGELOVE VEŽBE (foto): Ginekolog dr. Miloš Radović!
1809
page-template-default,page,page-id-1809,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode-theme-ver-13.8,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

Vežbe po Koegelu

Kegelove vežbe:

kegel1
Kegel-exercises-for-women-infographic

 

1.) Vežbe koje lekari prepisuju za razna medicinska stanja.

2.) Najčešće prepisivane vežbe za prevenciju:

     a.) Pogoršanja spada ginekoloških organa

     b.) Pogoršanja simptoma stres-inkontinencije.

3.) Nedvosmisleno dokazana efikasnost u smanjivanju simptoma nevoljnog oticanja mokraće

4.) Praktične, lake, ne zahtevaju puno vremena.

5.) Mogu se izvoditi bilo gde: kući, na poslu, u kolima, u bioskopu.

6.) Uzdizanje pelvičnog dna i što jače stezanje pelvičnih mišića (od 4-10sec).

 

Osnovne vežbe po Kegelu

Svako kontrahovanje bilo kog mišića dovodi do uvećanja (hipertrofije) istog. Ojačavanjem mišića pelvičnog dna umnogome pomažemo i preveniramo proces spada unutrašnjih ginekoloških organa. Takođe Kegelovim vežbama “bildujemo” kružni mišić koji se nalazi oko same mokraćne cevi koji se zove sfinkter uretre (stezač mokraćovoda). Njegovim ojačavanjem i hipertrofijom ublažavamo simptome stres inkontinencije.

Dodatne vežbe za ojačanje mišića pelvičnog dna:

Call Now Button