POLIP GRLIĆA MATERICE: Simptomi, dijagnoza, terapija!
page-template-default,page,page-id-1797,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode-theme-ver-13.8,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

Polip grlića materice: Simptomi, dijagnoza i terapija

Šta predstavlja polip na grliću materice?

Polip predstavlja sasvim malu, dobroćudnu, jezičastu tvorevinu tj. trakastu izraslinu porekla sluznice
koja se nalazi u kanalu grlića materice. Obzirom da polip viri iz kanala grlića materice a da je dobro
prokrvljen , nekada se može nakon odnosa pojaviti krvarenje, što može izazvati strah od ozbiljnog
oboljenja.

Nekada se može smatrati mehaničkom preprekom prolasku spermatozoida i predstavljati
malu otežavajuću okolnost u zatrudnjivanju. Uzrok nastanka je nepoznat, ali se uvek predlaže
odstranjivanje opisanog izraštaja (polipektomija), uz kiretažu samo kanala grlića materice. Polip se,
zajedno sa sluznicom cervikalnog kanala iz koje je nastao, upućuje na detaljniju histološku analizu.

Terapija polipa

Radi se o kratkotrajnoj, bezbolnoj intervenciji koja ni na koji način ne remeti Vaš svakodnevni komfor
i aktivnosti.

Polip grlića materice

NAPOMENA

Sadržaj web sajta nije zamena za profesionalni medicinski savet, dijagnozu ili terapiju i nije prilagođen ličnim potrebama pojedinog korisnika. Informacija sadržana na sajtu je predstavljena sa namerom obrazovanja korisnika u pogledu zdravlja i lečenja. Informacije na sajtu dr Radovića nisu zamena za lekarski pregled niti su sugestija za određeni program lečenja. Cilj informacija na sajtu je da dopuni vašu informisanost o zdravlju i lečenju. U slučaju zdravstvenog problema obratite se vašem lekaru ili drugom stručnom licu radi pregleda u ovlašćenoj zdravstvenoj ustanovi. Pre primenjivanja bilo kakvog saveta pročitanog na sajtu dr Radovića se obavezno posavetujte sa nadležim lekarom ili/i obavite pregled kod istog.